Sjors van Leeuwen (Indora Managementadvies) werkt als zelfstandig adviseur op het gebied van klantgericht ondernemen, strategie en marketing. Hij is al meer dan vijftien jaar actief in de zorg op het gebied van zorgmarketing.
Sjors van Leeuwen is auteur van diverse boeken zoals Power to the people – (Online) Marketing in de zorg, Zorgmarketing in de praktijk, Klant in de driver’s seat, CRM in de praktijk en Hoe agile is jouw strategie? Ook is hij als praktijkdocent verbonden aan verschillende opleidingsinstituten en geeft hij regelmatig presentaties en lezingen.
Sjors van Leeuwen is initiatiefnemer van het Zorgmarketingplatform. Het hét kennisplatform voor marketing, communicatie, verkoop, service en innovatie in de zorg. Meer informatie vindt u op www.indora.nl en www.zorgmarketingplatform.nl.
Klantgericht ondernemen en het ontwikkelen van onderscheidende strategieën en serviceconcepten. In mijn vrije tijd sporten, reizen, lezen en muziek.
Markt- en klantgericht ondernemen en innoveren in de zorg.
Meer info? Check de Website